WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "98670f83-f991-4b19-9632-5edc1c576518"}, "_deposit": {"created_by": 2, "id": "22362", "owners": [2], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "22362"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:nagasaki-u.repo.nii.ac.jp:00022362", "sets": ["1590"]}, "author_link": ["94855", "94860", "94858", "94859", "94857", "94856"], "item_3_alternative_title_19": {"attribute_name": "その他のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "A study of \"watari\" (shift in teaching) in a fukushiki jugyou (combined class of two grades) from the viewpoint of mathematical activities : Findings from an engagement in a Science Partnership Project (SPP)"}]}, "item_3_biblio_info_6": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2007-03-01", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "12", "bibliographicPageStart": "1", "bibliographicVolumeNumber": "47", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "長崎大学教育学部紀要. 教科教育学"}]}]}, "item_3_description_64": {"attribute_name": "引用", "attribute_value_mlt": [{"subitem_description": "長崎大学教育学部紀要. 教科教育学. 2007, 47, p. 1-12", "subitem_description_type": "Other"}]}, "item_3_full_name_3": {"attribute_name": "著者別名", "attribute_value_mlt": [{"nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "94859", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}], "names": [{"name": "Hiraoka, Kenji"}]}, {"nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "94860", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}], "names": [{"name": "Yoshida-Miyauchi, Kaori"}]}]}, "item_3_relation_42": {"attribute_name": "関係URI", "attribute_value_mlt": [{"subitem_relation_name": [{"subitem_relation_name_text": "http://hdl.handle.net/10069/15727"}]}]}, "item_3_source_id_10": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA11330046", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_3_source_id_7": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "13451383", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_3_text_62": {"attribute_name": "sortkey", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "P00001-P00012"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "平岡, 賢治"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "94855", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}, {"creatorNames": [{"creatorName": "宮内(吉田), 香織"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "94856", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2020-12-24"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "KJ00004724994.pdf", "filesize": [{"value": "1.1 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 1100000.0, "url": {"label": "KJ00004724994.pdf", "url": "https://nagasaki-u.repo.nii.ac.jp/record/22362/files/KJ00004724994.pdf"}, "version_id": "a219c75c-99fe-44c7-8cdf-9a5c3b965a66"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "算数的活動の視点からみた複式授業における「わたり」の考察 : サイエンス・パートナーシップ・プロジェクトにおける取り組みから", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "算数的活動の視点からみた複式授業における「わたり」の考察 : サイエンス・パートナーシップ・プロジェクトにおける取り組みから"}]}, "item_type_id": "3", "owner": "2", "path": ["1590"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/10069/9729", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2008-02-01"}, "publish_date": "2008-02-01", "publish_status": "0", "recid": "22362", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["算数的活動の視点からみた複式授業における「わたり」の考察 : サイエンス・パートナーシップ・プロジェクトにおける取り組みから"], "weko_shared_id": -1}
算数的活動の視点からみた複式授業における「わたり」の考察 : サイエンス・パートナーシップ・プロジェクトにおける取り組みから
http://hdl.handle.net/10069/9729
http://hdl.handle.net/10069/97291956e1ed-a61a-4d2c-bdb8-157bbcc11358
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
KJ00004724994.pdf (1.1 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2008-02-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 算数的活動の視点からみた複式授業における「わたり」の考察 : サイエンス・パートナーシップ・プロジェクトにおける取り組みから | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
平岡, 賢治
× 平岡, 賢治× 宮内(吉田), 香織 |
|||||
著者別名 | ||||||
姓名 | Hiraoka, Kenji | |||||
著者別名 | ||||||
姓名 | Yoshida-Miyauchi, Kaori | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | A study of "watari" (shift in teaching) in a fukushiki jugyou (combined class of two grades) from the viewpoint of mathematical activities : Findings from an engagement in a Science Partnership Project (SPP) | |||||
書誌情報 |
長崎大学教育学部紀要. 教科教育学 巻 47, p. 1-12, 発行日 2007-03-01 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13451383 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11330046 | |||||
関係URI | ||||||
関連名称 | http://hdl.handle.net/10069/15727 | |||||
sortkey | ||||||
P00001-P00012 | ||||||
引用 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 長崎大学教育学部紀要. 教科教育学. 2007, 47, p. 1-12 |